Viime aikoina olen ollut varsin tuottelias käsityösaralla. Olen kutonut SUUREN vauvan peiton ja myssyjä ystävättäreni tyttären hiljattain syntyneelle vauvalle sekä kudon liukuhihnatyönä ranneen lämmittimiä itselleni ja muille. Näistä on tullut tosi hienoja, täytyy myöntää. Lisää on suunnitteilla... Lisäksi menossa on lukuisia vaatteitten korjausprojekteja.

Olen aloittamassa maanantaina työharjoittelun ja toivon sen menevän hyvin ja johtavan työhön. TYöharjoittelu on omalla alallani elikkä sosiaalisen työn parissa, yllätys, yllätys!

Jag har varit mycket produktiv på sistone vad det belangar handarbete. Jag har stickat ett enormt stort babytäcke och mössor till min väninnas dotters nyligen födda bebis samt åtskilliga mängder av vristvärmare till mig själv och andra. Det måste medges att dom blev riktigt fina! Det finns planer för fler arbeten.... plus åtskilliga syprojekter.

På måndag börjar jag praktik som förhoppningsvis kan även leda till anställning. Vi får se.... Åtminstone är det inom mitt eget gebit, dvs socialt arbete.

Lately has several knitting projects been finished: huge babyblanket and hats to my friend´s daughter´s newlyborn baby plus lots of wristwarmers to my friends and myself. All of them look beautiful! Soon I have to start some sewing projects...

On Monday I will start trying one job on my own field, social work. I hope that can lead to meaningful work.