Olen nyt saanut virkkuukärpäsen piston. Virkkasin erinäköisiä ja kokoisia kukkasia eräästä englanninkielisestä blogista löytämäni ohjeen mukaan. Kukat ompelen sitten kiinni minihameeseen, johon onnistuin vahingossa tekemään reiän kun pudotin vielä palavan tupakan fimpin sille. Olen myös virkannut kassin puuvillalangoista jota olen nyt viiimeistelemässä. Siitä kuten myös kukkasista tuli tosi hieno!

The crochetfly has managed to bite me! I have done lots of nice crochet flowers made according to pattern I found on one blog. Those flowers I am going to sew on my skirt on which I managed to make a hole by mistake with a glowing cigarrette. After that I have also made a crochet bag from cotton and I must admit it turned out really nice!

Biten av virkningsflugan! Jag har virkat flera olika blommor enligt mönstret jag hittade på en engelskspråkig blog. Blommorna kommer att pryda en kjol på vilken jag lyckades göra ett hål av misstag när jag tappade glöden från cigaretten på kjolen, argh. Sedan virkade jag också en väska vilken blev riktigt fin!